ارتفاع مناسب میز تلویزیون

پایا هیدرولیک جم با بیشت از یک دهه تخصص در زمینه تعمیر شیر و ولو هیدرولیک فعال است

ارتفاع مناسب میز تلویزیون

۴ بازديد
جستجو در اندازه های مختلف کابینت های تلویزیون لازم نیست دشوار باشد. این نکات به شما کمک می‌کند مرکز سرگرمی عالی خود را راه‌اندازی کنید تا بتوانید راحت بنشینید، استراحت کنید و از نمایش لذت ببرید - مهم نیست که در چه صفحه‌ای پخش می‌شود!
اندازه واقعی تلویزیون خود را درک کنید
نحوه اندازه گیری تلویزیون
آیا می دانستید که اندازه تبلیغاتی تلویزیون به طور دقیق نشان نمی دهد که چقدر فضای واقعی اشغال می کند؟ زیرا ابعاد تلویزیون از ابعاد مورب (به جای افقی) گرفته شده است. به عنوان مثال، اگر تلویزیونی را ببینید که به عنوان تلویزیون "50" تبلیغ می شود، در این تبلیغ در واقع می گوید که صفحه تلویزیون از گوشه سمت چپ به گوشه بالا سمت راست 50 اینچ است.

آیا تا اینجا منطقی است؟ این خوب است - زیرا قرار است کمی پیچیده شود. ابعاد تبلیغاتی تلویزیون (مورب) فقط شامل صفحه نمایش می شود. به عبارت دیگر، "50 اینچ" یک تلویزیون 50 اینچی شامل قاب اطراف صفحه نمایش (همچنین به عنوان قاب) شناخته می شود.

همه اینها تلاش برای یافتن میز تلویزیون با بهترین اندازه را برای تلویزیون کمی دشوار می کند - و در حالی که ساده ترین راه حل این است که تولیدکنندگان تلویزیون را وادار به تبلیغ اندازه واقعی تلویزیون های خود کنند، به نظر نمی رسد که به این زودی ها اتفاق بیفتد. خوشبختانه، گرفتن مسائل به دست خودتان لازم نیست پیچیده باشد.

مرحله 1: پهنای واقعی تلویزیون را پیدا کنید
پیدا کردن بهترین سایز پایه تلویزیون برای یافتن عرض تلویزیون شماست. برای انجام این کار، از یک متر برای اندازه گیری کل عرض تلویزیون استفاده کنید - از لبه سمت چپ قاب به سمت راست. آن را یادداشت کنید و زمانی که زمان خرید یک قفسه فرا رسید آن را به خاطر بسپارید! همچنین، به یاد داشته باشید که اگر نوار اندازه گیری یا دستگاه اندازه گیری دیگری در دسترس ندارید، می توانید با سازنده تماس بگیرید یا برای اطلاعات کامل محصول، وب سایت سازنده را بررسی کنید.

نکته تخصصی: فاصله تماشای تلویزیون توصیه شده تقریباً دو برابر اندازه صفحه نمایش است. به عنوان مثال، اگر یک تلویزیون 54 اینچی دارید، آن را حداقل 108 اینچ از محل مشاهده قرار دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که از آنجایی که اندازه قاب اطراف صفحه تلویزیون از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است، جدول بالا باید فقط به عنوان یک توصیه کلی و نه به عنوان یک دستورالعمل دقیق استفاده شود. همیشه هنگام قرار دادن تلویزیون، کابینت تلویزیون و سایر مبلمان سنگین از عقل سلیم استفاده کنید!

به یاد داشته باشید: پیدا کردن پایه تلویزیون با اندازه مناسب فقط جنبه زیبایی ندارد. قرار دادن یک تلویزیون بزرگ روی پایه ای که اندازه آن یا کوچکتر از قاب تلویزیون است می تواند یک خطر جدی ایمنی باشد.

پایه های تلویزیون بزرگ
کابینت‌های تلویزیون بزرگ که به کشوها، قفسه‌ها و محفظه‌های داخلی زیبا مجهز شده‌اند، راهی عالی برای نشان دادن سبک شما و پنهان کردن سیم‌ها و سیم‌ها فراهم می‌کنند - همگی در عین حال که از تلویزیون شما پشتیبانی می‌کنند.

اندازه های محبوب: 74، 76 و 85 اینچ
بهترین برای: اتاق نشیمن
همچنین به عنوان: مراکز سرگرمی، کنسول رسانه، کنسول تلویزیون شناخته می شود

کابینت تلویزیون متوسط
پایه‌های تلویزیون متوسط ​​فضای کف و فضای ذخیره‌سازی کافی را ارائه می‌دهند و تغییر ارتفاع و سبک تلویزیون را آسان می‌کنند - مهم نیست فضای شما چقدر کوچک است.

اندازه های محبوب: 64 و 70 اینچ
بهترین برای: اتاق نشیمن یا اتاق خواب
همچنین به عنوان: بوفه تلویزیون، کنسول تلویزیون شناخته می شود

کابینت تلویزیون کوچک
پایه های تلویزیون کوچک دارای پشتیبانی محکم، سبک شیک و طراحی جمع و جور هستند که بلند کردن تلویزیون بدون اشغال فضای اضافی را آسان می کند.

اندازه های محبوب: 42، 54 و 60 اینچ
بهترین برای: اتاق خواب
همچنین به عنوان: بوفه تلویزیون، کنسول تلویزیون شناخته می شود
منبع: decopaj.ir
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.